18. 10. 2023

Zrychlete svůj sklad se skladovým systémem xStock

Bojujete se starým, pomalým a nepřehledným skladovým systémem? Přestaňte spoléhat na papíry, zastaralé informace a dejte sbohem přebíhání od regálu k počítači. Zmatky a chyby stojí spoustu času a peněz. Bezpapírová logistika se stává konkurenční výhodou a zákazníci očekávají spolehlivé informace o stavu dodávek. A to je přesně ten důvod, proč jsme naše dosavadní již zastaralé řešení jsme nahradili mnohem rychlejším, výkonnějším, s upraveným vizuálem a novým jménem – xStock.

xStock: Komplexní skladové řešení pro 21. století

 

Chcete mít plnou kontrolu nad tím, co se děje ve vašem skladu a zároveň čas a prostor se soustředit na růst vašeho podnikání? Tak to jste tu správně.

Dokončili jsme několikaměsíční vývoj skladového systému xStock – softwaru pro ruční dotykové terminály se snímačem čárových kódů. Ten vám pomůže snadno a rychle vytvářet elektronické skladové doklady (příjem, výdej, převod a inventuru). A navíc je zároveň na pozadí synchronizuje s interními daty v systému.

S xStock získáte lepší přehled o tom, jak váš sklad funguje nebo nefunguje, a zároveň budete mít k dispozici užitečné statistiky a informace například o výkonu jednotlivých zaměstnanců, nebo o nejvíce používaných lokacích ve vašem skladu.

xStock skladové řešení je přesně to, co potřebujete, aby váš sklad fungoval efektivně a bez problémů.

 

Proč by vás to mělo zajímat?

  • Zaměstnanci se ve skladu už nebudou muset trápit s papírovou dokumentací ani vkládáním údajů do počítače. 
  • Vše rychle a efektivně vyřeší přímo na místě pomocí nového dotykového terminálu se snímačem čárových kódů. Vyhnete se tak zmatkům a chybám a usnadníte skladníkům práci.
  • Máte přehled o všech skladových operacích v reálném čase. To znamená, že se budete rozhodovat na základě aktuálních dat a může rychle reagovat na změny.
  • Skladový systém propojíme s vaším ERP systémem. Díky online integraci uvidíte vždy aktuální stav skladu.
  • Tlačítkové nebo dotykové terminály jsou součástí dodávky.
  • Efektivnější a přesnější procesy skladování vedou ke snížení nákladů.
  • Nové řešení je rychlejší, výkonnější a s upraveným vizuálem pro lepší orientaci při velkém množství skladových položek.
  • Skladový systém xStock může být velmi úzce svázaný s výrobní částí, systémem xMost. Pracovníci ve skladu tak mohou na terminálu například vidět, které položky (a kde a kým a od kdy) jsou přichystány z výroby k naskladnění.
  • Součástí skladového řešení je také web na počítač, který designově téměř kopíruje xMost, takže pokud už náš MES máte, snadno se v něm zorientujete. Obě řešení mají jednotný design a sdílejí jedno přihlašovací údaje pro snadný přístup. Navíc se mezi nimi můžete snadno přepínat.

Komu skladový systém xStock pomůže?

Celé řešení se skládá ze tří částí.

1.  Práce lidí ve skladu 

Pracovník pomocí ručního dotykového terminálu se snímačem čárového kódu (který může být součástí dodávky) vytváří elektronicky příjemky, výdejky a převodky s možností inventury skladu. Tyto skladové doklady jsou svázány se jménem pracovníka, konkrétním skladem, odběratelem (nebo dodavatelem) a časem pořízení. K nasnímanému produktu lze přiřadit šarži nebo sériové číslo. Skladové lokace jsou podporovány. Ovládání terminálu je uzpůsobeno k dotyku prstem.

 

2. Grafy, statistiky, tabulky pro kanceláře

V rámci firemní sítě si můžete na jakémkoliv počítači zobrazit aktuální, či historický přehled pohybu ve skladech a to až na úroveň jednotlivých položek. Potřebujete vědět, kolik příjemek jste udělali za minulý měsíc? Chcete vědět, kde ve skladu se nachází konkrétní položka? Zajímá vás vývoj peněžní hodnoty skladu? Chcete vidět časovou osu práce konkrétního pracovníka? Odpovědi (grafy, statistiky a tabulky) na tyto a jiné dotazy naleznete právě v této části řešení. Data mezi systémem a skladovými terminály se synchronizují v reálném čase, v kanceláři tedy vidíte, jak probíhá práce s terminálem přímo ve skladu.

 

3. Komunikační API

Poslední částí řešení je komunikační API, určené pro výměnu dat se softwary třetích stran. Řešení totiž může sice fungovat úplně samostatně, ale pokud je vyžadována výměna dat s již existujícím systémem, systém je na to připraven.

Hledáte moderní způsob, jak zvýšit efektivitu vašeho skladu?

Domluvte si nezávaznou prezentaci řešení přímo ve vašem provozu.

Odebírejte novinky

Zásady ochrany osobních údajů